FB PAGE :)

WANT TO ORDER? ADD AND PM ME FIRST ;)

SHESEIDO MASK (BLACK MASK, WHITE MASK, NATURGO)

~BLACK MASK~
(Normal skin)

♥♥ VERY HOT SELLING ♥♥
Shiseido Black Mask merupakan masker peel off yg digunakan utk menghilangkan blackhead & whitahead. Ia merupakan salah satu hot item selling di dunia kosmetic di Jepun, Hong Kong, Taiwan, Korea, Singapure & Malaysia.

1pack = 12g.





CARA PENGUNAAN:-
 
- 1 pack boleh dipakai 2 ~ 3 kali, jgn guna 1 pack sekali pakai, memadai hanya pakai sederhana tebal sahaja.
- Bersihkan wajah.
- Steam wajah dgn air panas selama sekurang-kurangnya 10 ~ 15 minit. Ini bertujuan utk membesarkan pori-pori & memudahkan pembersihan jeragat.
- Biarkan wajah kering baru sapu mask.
- Tunggu selama 30 minit / hingga mask kering baru tarik mask perlahan-lahan.
- Bilas sebersihnya



KEBAIKAN SHISEIDO BLACK MASK.
- Dapat menghilangkan & mengurangkan blackhead & whitehead & juga kekotoran di wajah.
- Mengecilkan pori-pori wajah, mengurangkan kedutan, anti penuan & mencerahkan wajah.

Terbuat dari Collagen disertai elemen mineral laut dalam. Masker dengan kandungan nutrisi paling lengkap. Selain mengangkat kulit mati, mencerahkan, mengencangkan kulit wajah yang kendor , detox , meningkatkan kekenyalan , membantu mengurangi jerawat juga efektif memperbaiki jaringan sel kulit yang rusak. Hasil sudah mulai terlihat pada 1X pemakaian masker. Kulit lebih segar, cerah, dan seketika terasa kencang & kenyal.

Perawatan kecantikan menggunakan Lumpur Laut Mati sebagai masker wajah sama dengan memberi asupan makanan 'bergizi' pada kulit yang dapat merawat keindahan kulit. Kelebihan lainnya, semua toksin yang terdapat pada sel kulit akan terangkat, sehingga kulit lebih bersih dan segar sekaligus halus dan kencang.

Masker ini merupakan masker favorit para dokter kulit , karena hasilnya nyata dan langsung tampak dalam 1x perawatan. Biasa disebut oleh mereka sebagai " Masker Pembersih Total " . Perawatan menggunakan masker ini selain mencerahkan & memutihkan kulit , menghilangkan noda bekas jerawat & flek, juga merangsang pembentukan kolagen & elastis pada jaringan kulit , sehingga kulit Anda akan kencang, lembab, kenyal, keriput di kening & pipi berkurang, pori pori kulit wajah mengecil. Perawatan yang tepat untuk melawan tanda tanda penuaan kini.


~WHITE MASK~
(Sensitive skin)
Shiseido Peel-off White Mask berfungsi untuk mencerahkan dan memutihkan wajah, menghaluskan wajah, meminimalkan kerutan2 dan mengangkat sel kulit mati.

Kelebihan Shiseido Peel-off White Mask :
-menghilangkan blackheads dan whiteheads
-membantu mengecilkan liang pori
-mengurangkan masalah jerawat
-mencerahkan wajah
-sesuai untuk kulit sensitif
-menanggalkan sel kulit mati


Cara guna:
1) Cuci muka selama 3-4 minit , kemudian basuh dengan air suam supaya liang roma terbuka(jadi senang nak tarik nanti)

2) Lap muka dgn tuala, sapu mask pada bahagian yang ada masalah blackhead dan whitehead, secukupnya... jgn sapu dekat kening atau rerambut kerana nanti sakit nak tarik mask... mask ni boleh tarik semua bulu dekat muka

3) Tunggu mask sampai kering kira2 30 minit... tarik mask perlahan-lahan supaya blackhead tadi ikut tertarik .. hasil nya semua bulu dan blackhead ada dekat mask.



NATURGO SHIESEIDO MASK UTK PENCERAHAN KULIT

SHISEIDO Mask (Naturgo) - Peel Off Mask
Masker ini adalah versi gabungan masker Shiseido Black masker dan White masker. Ia mengandungi mineral yang kaya dan esen semulajadi yang berasal dari lumpur kosmetik laut mati yang baik untuk penjagaan formulasi kulit. Mampu secara mendalam membersihkan liang-liang, baki rembesan minyak, menyekat dan mencerahkan melanin, memelihara dan pemutihan. Penggunaan jangka panjang boleh menggalakkan dan memulihkan kulit wajah yang lebih cerah dan lembut.Made In Japan

Mask lumpur Shiseido Naturgo dihasilkan daripada lumpur laut dalam yang mempunyai mineral semulajadi yang sangat kaya. Ia mempunyai tindakan pembersihan dalam liang, mengimbangkan rembesan minyak muka, menghalang melanin dan juga mencerahkan dan melambatkan kesan-kesan anti-penuaan.




Kebaikan SHISEIDO Mask (Naturgo) - Peel Off Mask
Pemutihan & mencerahkan pigmentasi.
Mengurangkan gejala kerosakan.
Membersihkan liang-liang dalaman kulit.
Sesuai untuk kulit sensitif

Cara penggunaan SHISEIDO Mask (Naturgo) - Peel Off Mask

*Tanggalkan lapisan kulit-kulit mati di muka anda jika jelas kelihatan dan mudah untuk ditanggalkan. (Pilihan, tetapi ia disyorkan untuk hasil yang terbaik)
*Cuci muka menggunakan air suam.
*Wapkan muka anda (pilihan)
*Keringkan muka anda.
*Sapukan sambil urut perlahan-lahan SHISEIDO Mask secara rata ke atas muka..
*Elakkan sapu di bahagian mata dan kawasan bibir.
*Perlahan-lahan tanggalkan lapisan masker nipis tersebut selepas 25-30 minit atau apabila masker telah kering.
*Kemudian gunakan toner dan pelembap ke atas wajah.
*Disyorkan gunakan sekali seminggu..


PRICE:
RM2 (1 PCS)
12g each
..FREE POS SEMENANJUNG ..

 50PCS: RM50 (POSTAGE NOT INCLUDED)
100 PCS: RM70 (POSTAGE NOT INCLUDED)

NAK ORDER?

6 comments:

COMMENT HERE ^_^