FB PAGE :)

WANT TO ORDER? ADD AND PM ME FIRST ;)

AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE



NEW FORMULA..NEW LOOK.. NEW IMPROVEMENT..
AURAWHITE CHOCOLATE FLAVOUR

~1,000,000 mg~

MY FEVERETTT!!! ^_^ Mari kita shake..shake AURAWHITE CHOCOLATE setiap pagi kerana ia memberi kita lebih tenaga dan yang pasti kulit wajah kita boleh nampak perubahan dalam masa 7-14 hari...

♥♥ Hmmm... Anda pencinta Coklat ? Terutama bila ia cair di mulut.. Hmmm..So Yummeeeh!!!

Tahukah anda coklat sangat baik untuk kecantikan anda ini kerana coklat bersifat antioksidan yang mampu melindungi kulit daripada kesan kerosakan berpunca daripada pendedahan kepada matahari atau elemen persekitaran yang lain.

Menyangkal mitos kononnya ia membuatkan kulit lebih mudah berjerawat, coklat sebaliknya dikelaskan sebagai makanan yang sihat kerana kandungan nilai antioksidan tinggi padanya.

Pemakanan berasaskan bahan daripada coklat juga mampu membantu menjaga kolagen dan melawan kerosakan akibat sinar matahari kerana ia kaya dengan zat baik iaitu flavanoid.

AURAWHITE Chocolate Indulgence 1 million mg concentrated dengan bahan lain :
- Dark Chocolate
- Tilapia Collagen
- L-Glutathione
- Co Enzyme Q10
- Pearl Powder
- Hyaluronic Acid
- Multivitamin

 


TIPS HEBAT:
AMALKAN AURAWHITE CHOCOLATE DI WAKTU PAGI & AURAWHITE LEMON BERRIES DI WAKTU MALAM.. DAN RASAI KEHEBATAN YANG TERHEBAT DARI AURAWHITE !!

DARK n YUMMY , SUPER CREAMY n MELTY



AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE :
 
Ia adalah dark chocolate 100% dari Cocoa Bean Organic yang di proses dengan teknologi nano dimana ketika dibancuh ia tidak berketul jadi penyerapan nutrisi pada tubuh lebih sempurna.
Flavonoid dalam coklat mempunyai sifat antioksidan yang kuat yang dapat melindungi terhadap penyakit-penyakit degeneratif.

Minuman ini sangat berkhasiat selain berperisa coklat yang lazat ia juga mengandungi protein yang tinggi , nutrisi optimum, tiada gula atau pewarna tambahan.
Bahan utama yang lain antaranya adalah L-Glutathione,Tilapia Kolagen, Co Enzyme Q10, Hyaluronic Acid, Omega 3 Salmon Fish, Pearl Powder,Pitera & sebagainya. Kesemua bahan ini di gabungkan dapat menbantu kecantikan & kesihatan anda dari hujung rambut hingga hujung kaki.


cara bancuhan mudah jee tauu,,,

HANYA MASUKKAN 3 SCOOP AURA CHOC DAN 120 ml AIR SEJUK KEDALAM SHAKER.. THEN SHAKE.. SHAKE.. AND SHAKEEEE ^__^

lepas uollss minum pasti nak lagi sebab tak puas minum.. even sophie pun kadang2 saje add 4 scoop tauu! heee ^_^

uoll tak percaya?? cuba la try hari ini. 

Wowww Passssti AURAWHITE CHOCALATE INDULGENCE menceriakan hari-hari uollzz. 

Sophie sarankan uolls ambil AURAWHITE CHOC pada waktu pagi dan AURAWHITE LEMON BERRY 900000MG pada waktu malam untuk keberkesanan lebih hebat! 

Then, bancuh dengan air sejuk untuk rasa yang ummphh yummylicious!!! (terliur plakk :P)

Sesuai untuk lelaki & wanita.
... ^___^



PRICE OFFER:
RM150 WM
RM160 EM

FREE GIFT AURA SHINE!!!!
FREE SHAKER!!!
LIMITED TIME OFFER!!! GRAB NOW!!!
ehem2,, AURA SHINE TUH PEKEBENDA PULAK??

KELEBIHAN PRODUK AURASHINE :

  • Turut menggunakan teknologi Nano di mana tekstur tablet nya 1000 kali lebih halus, membolehkan zat aktifnya diserap badan dengan cepat dan sempurna
  • Hasil gabungan bahan utama Tilapia Kolagen, L-Glutathione, Pearl Powder serta inovasi bahan tambahan terbaik, antaranya Hyaluronic Acid (HA) ,Omega 3 Salmon Fish, Co Enzyme Q10 dll bagi mengekalkan kecantikan dan kesihatan selain bertindak sebagai booster tambahan dalam pengambilan minuman Aurawhite Gluta Collagen.
  • Mengandungi 26 vitamin dan zat mineral bagi membantu mengaktifkan sel kulit, melembap, mencerah serta menganjalkan kulit serta awet muda.
  • Berperisa ORANGE BERRY MINT yang sedap di kunyah iaitu gabungan mixed berries, ekstrak oren yang kaya dengan Vitamin C serta ekstrak Pudina untuk memberi kesegaran serta keceriaan untuk anda.
 
Kiranya AURA SHINE ini hadir dalam bentuk trial pack gitu... Berbaloi kan? So jom kita disiplinkan diri untuk jadi CANTIK, MENARIK, TERTARIK DAN DA BOMB!


Untuk kawan-kawan yang mahu mencuba, jangan segan silu untuk mencuba ya... Jom jadi CANTIK bersama-sama. Kita kaum wanita, jangan malas untuk memelihara kecantikan yang Allah telah kurniakan buat kita.

NAK ORDER?
 
ISI FORM DIATAS 
 
ATAU PM FB PAGE https://www.facebook.com/sophies.beauty.outlet
 
ATAU TEXT/WHATSAPP SOPHIE 0122552055 ;)

SELAMAT MENCUBAAAA ^__^

No comments:

Post a Comment

COMMENT HERE ^_^