FB PAGE :)

WANT TO ORDER? ADD AND PM ME FIRST ;)

POMEGRANATE LOTION AND CLEASER

 

Rimas lihat tangan, leher, dan kaki berbeza warna? 
 Inginkan kulit putih lembut seperti mereka?
Kulit gelap gara-gara sering berjemur? 
Sudah cuba segala macam produk tapi tidak putih-putih juga? 
Suka lihat kulit putih mulus berseri para artis Korea? 

**Gunakan Red pomegranate cleanser sebagai pembersih yang mampu membersihkan sampai ke dalam pori-pori.
**Gunakan Red Pomegranate Lotion,mengandung SPF50/PA++ sebagai lotion sekaligus sunblock kerana mengandung UVA dan UVB Protector melindungi kulit dari sengatan sinar matahari.
Lotion Red Pomegranate mengandung Vit C dan E,lidah buaya,Green tea dan Ginko Biloba sesuai digunakan untuk mereka yang berkulit hitam yang mana inginkan kulit putih cerah. Ramai artis korea memuji produk ini kerana dapat menjadikan kulit mereka lebih halus dan cerah dalam masa singkat dengan pemakaian yang konsisten
Keunggulan Lotion ini, selain di tubuh dapat digunakan pada wajah, fungsinya untuk menutupi pori-pori yang besar,memutihkan kulit wajah maupun tubuh dengan bau harum buah Delima.
Cara Pakai:
Mandi dengan menggunakan Red Pomogranate Cleanser basahkan seluruh badan dan oleskan cleanser, diamkan selama 3-5 minit sambil digosok-gosok dan bilas sebersihnya.Cleanser ini adalah sebagai gantian shower soap harian kita.
Selepas mandi, oleskan secara ke seluruh tubuh dan wajah tanpa perlu dibilas dengan whitening lotion.Dengan pemakaian teratur selama 40 hari maka kulit putih bukanlah impian lagi.
Product ingredients: Melatonin, Melaleuca quinquenervia, dissolved hydrolyze peal, Nutritious Vita-Mineral, skin whitening molecule, LOP molecule, SO molecule, vitamin C, itamin E.


HARGA (300 g) : RM 30 / TUBE
FREE POSTAGE
RED POMEGRANATE Whitening Cleanser (Face & Body) adalah sabun pembersih tubuh dan boleh dipakai di wajah. Dengan kandungan bahan-bahan alami dan ekstrak buah red pomegranate mampu MEMUTIHKAN dan menghaluskan kulit tubuh secara kekal dalam pemakaian beberapa minggu. Dapatkan tubuh putih mulus seperti artis Korea. Dipakai dan saranan oleh Artis Korea Song He Gyo.

RED POMEGRANATE CLEANSER; sejak dulu sudah jadi rahsia para artis Korea untuk memutihkan dan melembutkan kulit mereka, sehingga boleh tampil putih, mulus, lembut dan berseri.Dipakai ketika mandi menggantikan sabun biasa, gosok dengan lembut dan biarkan selama 3-5minit sebelum dibilas! Kulit putih mulus berseri ala Song Hye Kyo sudah bukan mimpi lagi!
RED POMEGRANATE CLEANSER sudah teruji dan terbukti membuat kulit jadi lebih putih, lembut, mulus, berseri & wangi. Ini adalah benar-benar rahsia KULIT PUTIH, MULUS, BERSERI ala artis-artis Korea nih! Seminggu pakai saja sudah kelihatan bezanya! 

KEHEBATAN RED POMEGRANATE WHITENING CLEANSER :
-Mampu membersihkan sampai ke dalam pori-pori 
-Dapat digunakan pada tubuh dan wajah
-MEMUTIHKAN dengan sempurna 
-Mengencangkan 
-Menghilangkan pori-pori yang besar 
-Mengurangkan jerawat


CARA PENGGUNAAN :
* Ketika mandi, basahkan tubuh. Kemudian, oleskan whitening cleanser ke seluruh tubuh. Biarkan 3 - 8 minit (Jangan kena air dulu, gosok sesekali). Selepas itu, baru bilas dgn air.
* Dipakai sebagai pengganti sabun mandi biasa.
* Pakai seminggu sekali sahaja sudah mampu menampkan bezanya. Kulit akan jadi lebih PUTIH, LEMBUT, MULUS, GEBU & BERSERI.


SESUAI DIGUNAKAN :
* Wajah dan badan
* Lelaki dan wanita
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
RED POMEGRANATE WHITENING LOTION SPF 50
HARGA (300 g) : RM 30 / TUBE
FREE POSTAGE


Packing Untuk Kulit Normal/Whitening
(Tube Pink & Red mempunyai fungsi yang sama) 

RED POMEGRANATE Whitening Lotion highly recommended by :
Song Hye Kyo (Artis Korea)
Red Pomegranate Whitening Lotion adalah Lotion dengan kandungan SPF50 dan dapat memutihkan kulit muka dan wajah sekaLigus mempunyai fungsi sebagai sunlock kerana mempunyai SPF50/PA + + yang mampu melindungi kulit dari sinar matahari.

Lotion ini multifungsi, dpt memutihkan tidak hanya wajah namun juga dpt digunakan ditubuh juga mencegah kuLit kering.

Selain dari berfungsi sebagai pencerah & membuat kulit putih bersih, lotion ini juga mengandungi SPF/ sunblock utk melindungi kulit dari sinar matahari.

RED POMEGRANATE memberikan perlindungan, merawat & menjadi solusi untuk mereka yg mendambakan kulit putih mulus.


 
 
CARA PENGGUNAAN :
Setelah mandi / keluar rumah, pakai dengan oles lotion di wajah dan tubuh secara rata, tanpa perlu bilas.

 
KANDUNGAN :
Cocoa polyphenols, red pomegranate essence, rose essence, melatonin, 5 pulse Melaleuca, hydrolyzed pearl, South Korea and the SO-date repair ertian body sculpting factor whitening arbutin and other factors.

KANDUNGAN UTAMA : RED POMEGRANATE

HARGA (300 g) : RM30/Tube
Buy couple set (Lotion & Cleanser)
(Cleanser + Lotion : RM75 Only)
NOW PROMOTION PRICE RM45/Set

TESTIMONI RED POMEGRANATE WHITENING CLEANSER & LOTION SPF 50 :









NAK ORDER?
 
@
FILL THE FORM ABOVE
@
WHATSAPP/SMS 0122552055

No comments:

Post a Comment

COMMENT HERE ^_^