FB PAGE :)

WANT TO ORDER? ADD AND PM ME FIRST ;)

MYRACLES BEAUTY

MYRACLES BEAUTY
Produk Tempatan/ Buatan Malaysia dan mendapat kerjasama dari FAMA di mana semua sumber collagen di dalam setiap produk Myracles Beauty dibekalkan oleh FAMA. Produk Myracles Beauty dikilangkan di Kedah-Bio, Kedah.


KENAPA MESTI MYRACLES BEAUTY? LETS CHECK IT OUT!
♥ MENYEMBUH, MERAWAT DAN MENJAGA KULIT ANDA
myracles beauty membantu dan menjadi agen kuasa kuda dlm bertindak menegangkan, menganjalkan kulit muka, mencerahkan wajah, menhilangkan jerawat, jeragat, eye-bag, disamping bertindak sebagai agen anti penuaan.

♥ PENGGUNAAN YG RINGKAS

hanya ada 2 produk u olss.. itu pon dah cukup MABELES ok! xperlu bertoner ,night cream, day cream, serum segala. Jimat masa jimat tenaga dan?? paling penting jimat DUIT ;) sabun tahan hingga 2 bulan.. spray pula tahan hingga 6 minggu! ;)

♥ TIADA BAHAN KIMIA DAN HALAL
tahukah anda produk2 pencerahan yg mempunyai kandungan Asam Glakolat, Alpha Hydrox Acid (AHA) atau hidrokinon boleh merosakkan, menipiskan dan menyebabkan kanser kulit! ommooo so scrayyy!! tetapi dengan penggunaan set Myracles Beauty ianya bebas dr unsur2 berbahaya malah memberikan anda impak terbaik ;)

Pssttt u olss. Produk ini hasil usaha anak melayu dan beliau seorang muslim 

♥ syukur lah kita boleh merasa produk2 sehebat jenama dunia spt SKII hasil usaha anak Malaysia yg jauh lebih murah dan halal lg u olss.. bukan kah mencari yg halal itu Fardhu? ;)



a) Myracles Collagen Spray (MC Spray) - 65ml
Kandungan: Oxygen water, aloe vera, extract buah delima dan rumpai laut.

Cara penggunaan MC Spray:-
1)Semburkan MC Spray ke seluruh bhgn muka (6-7 kali spray). (Boleh juga di spray ke bahagian leher).

2)Tepuk perlahan2 di seluruh bahagian muka dgn menggunakan 2-3 jari.

3)Urut dgn lembut di bahagian bawah mata (3-4 kali).
4)Biarkan sehingga kering.



Kelebihan utama MC Spray:- 
Kulit wajah akan rasa dan nampak lebih tegang,lebih cerah, lembap, muka nampak lebih runcing, lebih segar dan eye-bag akan berkurang @ hilang dalam masa 3-5 MINIT SAHAJA,Ia boleh bertindak sebagai Toner, moisturizer,UV Protector dan krim malam.

Apabila kita spraykan pada muka...Oxygen water yang bergetar akan terus menyerap dan membawa sekali Collagen ke dalam kulit dan terus berikan kesan dari sudut menegangkan kulit kita...sebab itu eye-bag boleh terus hilang...apabila kulit dibahagian bawah mata kita tegang...eye-bag pun akan hilang...

Konsep produk Myracles ialah membaikpulih sel kulit yg rosak , mneghidupkan sel2 mati dan menegangkan kulit...Ianya TIDAK akan mengelupaskan kulit JADI bila org yg ada masalah jerawat...sel yg lemah dibahagian yg ada jerawat akan dibaikpulihkan dan dlm masa yg sama apabila kulit menjadi semakin tegang dan sel kulit semakin kuat…jerawat akan lebih cepat kecut dan mempermudahkan utk menghilangkan kesan jerawat tersebut.

Untuk mereka yang mempunyai masalah "Open Pores"...tetap menggunakan konsep yg sama...dan apabila "Pores" menjadi lebih kecil maka akan kurang masalah kulit berjerawat...

Kelebihan Jangkamasa Panjang:
Anti-Aging (Anti-Penuaan), Lightening (Pencerahan kulit dari dalam), Whitening, Facial UpLift (Pembentukan semula rupa wajah secara semulajadi) dan membetulkan tona warna serta struktur kulit muka.

b) Myracles Collagen Soap (MC Soap) - 80gm
Kandungan: Aloe vera, extract buah delima, rumpai laut dan sarang burung walit.


Cara penggunaan MC Soap.

1)Cucikan muka seperti biasa.

2)Sebelum bilas dengan air, biarkan untuk 30-60 saat.
3)Bilas dengan air dan lap sehingga kering sebelum menggunakan MC Spray.



Kelebihan MC Soap
Apabila menggunakan MC Soap, kulit akan rasa tegang, segar dan lembap serta menambahkan keberkesanan apabila menggunakan MC Spray.
Kesan Jangkamasa Panjang:
Penggunaan MC Soap yang berterusan akan membantu untuk mencerahkan kulit, menegangkan serta memberi kesan anti-penuaan.
Kandungan Utama dalam Myracles Collagen :
1) Aloe Vera
2) Extract Buah Delima
3) Rumpai Laut
4) Sarang Burung Walit Gold
5) Oxygen Water

(Produk Myracles Beauty - TANPA Pewangi & Pewarna tambahan).
EKZEMA adalah merupakan masalah penyakit kulit yang biasa dialami oleh kalangan bayi terutama pada kalangan bayi berumur antara 2 – 6 bulan. Salah satu daripada jenis penyakit eczema ialah “Atopic Dermatitis.”atopic eczema ubat penyakit eczema rawatan penyakit eczema penyakit ekzema penyakit eczema
“Atopic” adalah merupakan masalah genetik yang akan menyebabkan daya tahan mekanisme pesakit menjadi abnormal serta kemudiannya mencetuskan simptom “oversensitivity.”

Walaupun keadaan biasanya akan bertambah baik bila bayi mencapai umur 6 tahun, terdapat kemungkinan masalah penyakit kulit eczema berkekalan sehinggalah dewasa akan berlaku.

Meskipun penyakit ekzema bukanlah penyakit yang berjangkit, penyakit kulit ekzema masih merupakan penyakit yang komplikasi yang sering menyebabkan masalah keresahan dan ketidakselesaan kepada pesakit.

TESTIMONIAL:)


Selepas 3 Minggu penggunaan Myracles Collagen Spray, tiada lagi wajah kusam..dan eye-bag juga berkurangan...!!! "Alhamdulillah, semoga ramai lagi pengguna yang akan mendapat kelebihan yang sama.... :)
Sy baru je nk guna myracle kolagen spray..nak di jadikan cerite sminggu sy baru guna sy kena chikenpox..mmg frust sgt sbb kulit muka dah start ok..sblom ni mmg sya ada masalah ngan pori muke besar..hari kedua chiken pox dah start kluar kat muka..lgi lah tension..hari ketiga sy cuba spray myracle kolagen ni kat muke sbb sya tbaca testimoni bdk y kena gatal2 boleh ok..

alhamdulillah esoknya chiken pox kat muka sya jadi kecut..lepas tu bukan setakat kat muka sy spray,kat bdn..tangan..kaki sy spray.Mmg nmpk sgt prubahan kat chiken pox tu..smakin kering.Lepas tu btukar jadi warna hitam dan tanggal sndri kudis chikenpox tu.Yang paling best kat muka xde tinggalkan kesan pun..dan chikenpox sy ok dalam masa sminggu je...alhamdulillah.Terima kasih Myracle Facial Kolagen Spray

Testimoni penggunaan produk Myracles Beauty oleh Tia, (FB Username: Titia Vivian) dari Johor Bahru...Perhatikan Perubahan yang ketara apabila menggunakan produk Myracles Collagen Spray dalam masa 4 MINIT SAHAJA..!!! - (Produk Myracles Beauty - TANPA Pewangi & Pewarna tambahan).

Bentuk muka Zety lebih runcing (Face Up Lift) 
hanya dengan semburan Miracle Beauty Spray

SAPA2 YG ADA JERAWAT BATU KE BINTIK2 KT BAWAH MATA KE ATAU KULIT KUSAM,MUKA SUNBURN,BOLEH GUNA MYRACLES NI.MMG TAK SAMPAI SEMINGGU SEMUA JERAWAT KECUT,MUKA NMPK SGT CERAH LESUH TAU (^_^)
no hydroquinon,no gelupas2!!!

Perubahan yg sgt ketara...baru pakai Myracles Collagen spray x berapa hari...kulit makin cerah, tegang dan bersih...rugi siapa yg x pakai kan...produk yg sedang HANGAT DIPASARAN..



Semakin runcing dagu after few days guna Myracles Beauty product...sesiapa mahukan kulit gebu, tegang, runcing n awet muda

Cuba lihat wajah jejaka ini...Apa beza di wajahnya selepas Spraykan Myracles Collagen Spray pada sebelah kiri muka beliau (Perubahan selepas 5 MINIT SAHAJA)...
1) Eye-Bag dah berkurang...
2) Kulit wajahnya dah makin tegang dan menyebabkan...no 3)
3) Raut wajahnya kelihatan makin runcing.
4) Kulit wajahnya dah makin lembap dan tidak lagi kering...
Hanya selepas 5 MINIT SHJ..Makin hensem dia kan..???
Best tak kalau kita semua dapat pakai Myracles Collagen Spray hari-hari...?





































Testimoni penggunaan produk Myracles Beauty oleh Ilham Su Idris dari Bangi...Perhatikan Perbezaan yang ketara apabila menggunakan produk Myracles Collagen Spray..!!! - (TANPA Pewangi & Pewarna tambahan)
Jangan tunggu-tungu lagi..
Jom Order Sekarang..!!!
PM SOPHIE'S BEAUTY OUTLET ATAU ISI FORM DIATAS YEE ^_^

No comments:

Post a Comment

COMMENT HERE ^_^